مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 19:052020-04-07پزشكي

سومین محموله فعالان اقتصادی بوشهر به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شد


خورشید گزدرازی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این محموله شامل لباس مخصوص کادر درمانی، گان پرستاری، تب سنج لیزری، دستکش ویژه کادر درمانی و انواع ماسک و شلید صورت تحویل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شد.

وی تصریح کرد: این محموله ها با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در راستای پویش نفس، خریداری و تحویل شده است رییس اتاق بازرگانی بوشهر افزود: با هماهنگی انجام شده محموله چهارم بر اساس اعلام نیاز کادر درمانی، با مشارکت اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی بوشهر خریداری و تحویل می شود.

گزدرازی با تاکید بر تأمین زیرساخت های درمانی در مقابل ویروس کرونا بیان کرد: در مرحله چهارم 10 دستگاه مانیتور مخصوص اتاق icu و دیگر تجهیزاتی که اعلام نیاز شده به دانشگاه تحویل می شود.

وی با اشاره به نقش مهم فعالان اقتصادی بوشهر در تأمین مایحتاج کادر درمانی و پرستاری مقابله با کرونا گفت: در این راستا تاکنون سه محموله اتاق بازرگانی بوشهر به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تحویل شده است.

گزدرازی با اشاره به همکاری فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی در مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: در راستای مسئولیت های اجتماعی اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی به ویژه تجار و بازرگانان با پیوستن به پویش نفس برای مقابله با ویروس کرونا، تأمین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین محموله فعالان اقتصادی بوشهر به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شد

سومین محموله فعالان اقتصادی بوشهر به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شد