مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 17:102020-04-07سياسي

تقدیر از مدافعان سلامت در فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت


فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت به مناسبت در پیش بودن هفته ارتش از مجاهدت های مدافعان سلامت و کادر درمانی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج ) قدردانی کرد.

- تقدیر از مدافعان سلامت در فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت ایسنا/گیلان فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت به مناسبت در پیش بودن هفته ارتش از مجاهدت های مدافعان سلامت و کادر درمانی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج ) قدردانی کرد.

امیردریادار دوم آریا شفقت رودسری به مناسبت در پیش بودن هفته ارتش و ارج نهادن به مجاهدت های مدافعان سلامت در مراسم تجلیل از کادر درمانی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج ) با قدردانی از زحمات کارکنان این بیمارستان، اظهار کرد: هفته ارتش سالروز صدور پیام تاریخی امام خمینی(ره) به منظور تحکیم ملت و ارتش می باشد که در پی آن ارتشیان فرمان صادره را اجرا کردند و با انس و اخوت در جمع مردم اقتدار خود را به جهانیان نشان دادند.

در شرایط کنونی نیز ارتش همچون چهل سال گذشته ثابت کرد همگام و همراه مردم است و در زمان های سخت مانند شیوع ویروس کرونا یاور و پشتیبان ملت فهیم ایران است.

فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) افزود: با کوشش کادر درمانی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شاهد خدمات شایانی از سوی نیروی دریایی ارتش به بیماران بودیم که ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از مدافعان سلامت در فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت

تقدیر از مدافعان سلامت در فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت