مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 15:352020-04-07اقتصادي

پلمب 184 واحد صنفی شهرری در طرح فاصله گذاری اجتماعی


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 180 واحد صنفی که مصوبه تعطیلی ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت نکرده بودند، - موسی احمدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی، بازرسی از واحدهای صنفی به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، تشدید شد و در این راستا حدود 4هزار واحد نظارت و پایش شد.

  وی با بیان اینکه بازرسی از صنوف با جدیت ادامه دارد، افزود: در بازرسی های به عمل آمده تا پایان روز هجدهم فروردین ماه 184 واحد صنفی به دلیل فعالیت غیرمجاز پلمب شدند.

  رییس اداره صمت شهرستان ری تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 30 فروردین ادامه دارد و برای اجرای کامل این طرح بایستی همه مردم و به ویژه اصناف همراهی کنند تا زنجیره انتقال انسانی ویروس کرونا قطع شود.

  احمدی با تاکید بر اینکه تمام واحدهای صنفی می بایست دستورالعمل ابلاغی ستاد مقابله با کرونا را رعایت کنند، گفت: در راستای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مکان های شلوغ گشت های مشترک با حضور نماینده فرمانداری، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، اداره صمت و اتاق اصناف در حال انجام است تا از فعالیت صنوف و فروشگاه های غیرضروری جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 184 واحد صنفی شهرری در طرح فاصله گذاری اجتماعی

پلمب 184 واحد صنفی شهرری در طرح فاصله گذاری اجتماعی