مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 15:102020-04-07سياسي

توجه جدی به بهداشت کودکان خیابانی و کار آذربایجان غربی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر توجه جدی به بهداشت کودکان خیابانی و کودکان کار آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: مقرر شده سازمان بهزیستی و شهرداری ها در این خصوص هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند تا اقدامات لازم دراین زمینه انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه علی مصطفوی در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت که امروز در استانداری برگزار شد، به ایجاد بانک اطلاعاتی کرونایی ها در استان اشاره و اظهار کرد: بانک اطلاعاتی افراد تست مثبت کرونا در استان ایجاد می شود تا نظارت های لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی آنها انجام شود.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم اسفند ماه تا بیستم فروردین ماه، تصریح کرد: از بیست و چهارم این ماه وارد مرحله جدیدی از مبارزه با شیوع ویروس کرونا در جامعه خواهیم شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تقدیر از مردم برای رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در روزهای گذشته، افزود: از بیست و سوم فروردین ماه به بعد تمام مشاغل به استثنای مشاغلی که لیستشان ارائه خواهد شد با رعایت پروتکل های بهداشتی به کار خود ادامه خواهند داد.

مصطفوی تاکید کرد: اصل در خانه ماندن را همچنان به عنوان شعار اصلی ستاد استانی کرونا باید رعایت و همچنان اطلاع ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه جدی به بهداشت کودکان خیابانی و کار آذربایجان غربی

توجه جدی به بهداشت کودکان خیابانی و کار آذربایجان غربی