مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 15:052020-04-07سياسي

تمدید مسابقه کتابخوانی در خانه بخوانیم تبریز تا پایان فروردین


معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز با اشاره به تمدید مسابقه کتابخوانی تا پایان فروردین ماه گفت: به شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی در خانه بمانیم جوایز نفیسی اهدا می شود.

- تمدید مسابقه کتابخوانی "در خانه بخوانیم تبریز" تا پایان فروردین ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز با اشاره به تمدید مسابقه کتابخوانی تا پایان فروردین ماه گفت: به شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی "در خانه بمانیم" جوایز نفیسی اهدا می شود.

حجت الاسلام احمد حمیدی در این خصوص اظهار کرد: شهروندان می توانند در گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در این مسابقه شرکت کنند؛ در مجموع 25 عنوان کتاب و برای هرگروه سنی کتاب های متفاوتی معرفی شده است.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 12هزار آزمون منحصر به فرد در سامانه سیتیزن تبریز تا این کنون، افزود: آزمون مسابقه تا پایان فروردین ماه از طریق سایت سیتیزن تبریز، ادامه دارد تا علاقه مندان بتوانند با آسودگی خاطر به مطالعه کتاب ها و همچنین مشارکت در بخش آزمون اقدام کنند.

وی با اعلام این که 340 هزار جلد کتب فرهنگ شهروندی در سال 98 بین دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی و مربیان و معلمان توزیع شده است، افزود: اکنون فرصت مناسبی برای مطالعه این کتب توسط شهروندان و دانش آموزان است که علاوه بر شرکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مسابقه کتابخوانی در خانه بخوانیم تبریز تا پایان فروردین

تمدید مسابقه کتابخوانی در خانه بخوانیم تبریز تا پایان فروردین