مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 14:402020-04-07اقتصادي

تولید روزانه ماسک از 300 هزار عدد به 4 میلیون عدد خواهد رسید


وزیر صمت با بیان اینکه امیدواریم تا هفته اول اردیبهشت ماه، تولید روزانه ماسک به 4 میلیون عدد در روز برسد گفت: ثبت سفارش تا ترخیص اقلام پزشکی مورد نیاز، - مجموعا در 48 ساعت اداری انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست هم اندیشی اقدامات گمرکی برای مقابله با کرونا که با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر اقتصاد و دارایی در محل اداره کل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: واردات اقلام بهداشتی مرتبط با شیوع کرونا از مرحله ثبت سفارش تا ترخیص اقلام 48 ساعت زمان می برد که یک رکورد در سیستم اداری و بین بخشی کشور محسوب می شود و می تواند در خصوص سایر موارد نیز الگو شود.

وی افزود: گمرک جمهوری اسلامی ایران، امور تشریفات واردات و صادرات را انجام می دهد و وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئولیت اصلی این حوزه را برعهده دارد؛ بسیاری از مسائل و مشکلات واردات و صادرات در این مدت به دقت رصد شده و از سال گذشته در تلاش هستیم کمبودهای موجود در زیرساخت صادراتی را رفع کنیم.

رحمانی تصریح کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، موتور پیشران تجارت در سال 99 توجه به بازارهای داخلی است که حتماً این امر مهم را همزمان با توسعه صادرات غیر نفتی و توجه به تجارت خارجی کشور با جدیت دنبال خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه ماسک از 300 هزار عدد به 4 میلیون عدد خواهد رسید

تولید روزانه ماسک از 300 هزار عدد به 4 میلیون عدد خواهد رسید