مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 14:302020-04-07اجتماعي

برنامه های تلویزیونی برای پوشش حجم کتب درسی کافی نیست/ لزوم ارائه آموزش مجازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در نهصد و هفتاد و دومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش و اولین جلسه سال 99 این شورا، - وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه 250 درس و بیش از هزار کتاب داریم، برنامه های آموزشی تولید شده در رسانه ملی برای تحت پوشش قرار دادن این حجم کتاب درسی کافی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در نهصد و هفتاد و دومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش و اولین جلسه سال 99 این شورا، اظهار کرد: آموزش و پرورش در طول 45 روز اخیر تقریباً تمام وقت کار کرده و با جدیت مسائل مربوط به آموزش دانش آموزان را پیگیری کرده است و در روز تعطیل و غیرتعطیل اهتمام داشته تا آثار این دوره سخت را قابل تحمل تر برای جامعه بکند.

وی ادامه داد: خوشبختانه گام های بزرگی در این ایام برداشته شده است و مدیران و معلمان سراسر کشور به سرعت واکنش نشان دادند و اقدامات ارزشمندی در دستور کار خود قرار داده اند که بخشی از آن از رسانه ها پخش شد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان صدا و سیما برنامه های آموزشی با یک شبکه شروع شد و در حال حاضر برنامه های آموزشی به 28 برنامه در روز با سه شبکه افزایش پیدا کرده است، اما با توجه به اینکه ما 250 درس و بیش از هزار کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های تلویزیونی برای پوشش حجم کتب درسی کافی نیست/ لزوم ارائه آموزش مجازی

برنامه های تلویزیونی برای پوشش حجم کتب درسی کافی نیست/ لزوم ارائه آموزش مجازی