مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 13:552020-04-07حوادث

تخلفات حادثه ساز خط قرمز پلیس هرمزگان است


سردارغلامرضا جعفری عصر سه شنبه با بیان این مطلب اظهار داشت: سرعت غیرمجاز،تغییر مسیرهای ناگهانی، سبقت های غیر مجاز، نبستن کمربند ایمنی، مکالمه با تلفن همراه در هنگام رانندگی و نداشتن چراغ های سالم از جمله این تخلفات حادثه ساز است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی و نظارت ویژه پلیس، از تاریخ 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروز شاهد کاهش 63 درصدی جان باختگان سوانح رانندگی ، کاهش 62 درصدی تصافات منجر به جرح و کاهش 64 درصدی مصدومان این سوانح در جاده های استان بوده ایم.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تقدیر از همراهی شهروندان در عمل به توصیه های ایمنی و ترافیکی پلیس ، خواستار رعایت و احترام به مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده ها و پرهیز از سرعت غیرمجاز و تخلفات حادثه ساز جهت پیشگیری از سوانح رانندگی برای حفظ سلامت کاربران ترافیکی شد.

سردار جعفری تاکید کرد: پلیس راه استان هرمزگان با برنامه ریزی دقیق و هدفمند و حضور موثر در محورهای مواصلاتی به منظور پیشگیری از تصادفات رانندگی با تخلفات رانندگان بویژه تخلفات حادثه ساز که نقش بسزایی در وقوع تصادفات داشته برخورد قاطع و بدون اغماض خواهد داشت.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با قوت ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات حادثه ساز خط قرمز پلیس هرمزگان است

تخلفات حادثه ساز خط قرمز پلیس هرمزگان است