مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-07سياسي

الکترونیکی شدن تمام شهرداری های مناطق مشهد تا پایان سال


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار مشهد گفت: به دنبال این هستیم که تا پایان سال جاری تمامی مناطق شهرداری مشهد را الکترونیکی کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار مشهد گفت: به دنبال این هستیم که تا پایان سال جاری تمامی مناطق شهرداری مشهد را الکترونیکی کنیم.

شهریار آل شیخ امروز در حاشیه افتتاح الکترونیکی شدن شهرداری منطقه یک مشهد، اظهار کرد: در ادامه فرایند الکترونیکی کردن روند پاسخگویی در شهرداری مشهد، برنامه ریزی برای الکترونیکی کردن پاسخگویی در شهرداری منطقه یک که از ابتدا یکی از مناطق داوطلب بود، انجام و اقدامات لازم در این راستا صورت گرفت.

وی با بیان اینکه کارهای الکترونیکی شدن پاسخگویی در شهرداری منطقه یک انجام شد و اقدامات لازم در این راستا صورت گرفت ، ادامه داد: در ابتدا با توجه به مراجعات زیاد به منطقه یک و حساسیت هایی نسبت به الکترونیکی شدن در این شهرداری، کمی تردید داشتیم.

هرچند که منطقه یک به جهت فرآیندهای شهرسازی و بهره وری درمجموعه پرسنلی و درآمدی یکی از بهترین مناطق مشهد است و در ارزیابی ها نمره بالایی دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری مشهد افزود: با این حال، با توجه به کنترل خوب فرآیندها در این منطقه، الکترونیکی شدن شهرداری منطقه یک را پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکترونیکی شدن تمام شهرداری های مناطق مشهد تا پایان سال

الکترونیکی شدن تمام شهرداری های مناطق مشهد تا پایان سال