مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 07:162020-04-07پزشكي

دفاع از پایان نامه ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مجازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دومین نشست مجازی محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با معاونان آموزشی دانشکده ها و مراکز پزشکی، - معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تا اطلاع بعدی دفاع از پایان نامه ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی باید کاملاً به صورت مجازی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دومین نشست مجازی محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با معاونان آموزشی دانشکده ها و مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی برگزار شد.

در این نشست که در راستای پیشگیری و کنترل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد، چالش ها و راهکار های مسایل آموزشی ترم جاری مورد بررسی قرار گرفت.

پس از طرح چالش های ارایه آموزش بصورت مجازی اعضا به بحث و تبادل نظر درخصوص راهکار های موجود پرداختند و در نهایت مصوباتی درخصوص مسایل آموزشی فراگیران مقاطع مختلف به تصویب رسید.

مصوبات ویژه فراگیران مقاطع غیر از تحصیلات تکمیلی براساس این گزارش در نشست مذکور با حذف واحد های درسی دانشجویان بنا به درخواست دانشجو تا سوم اردیبهشت ماه 99 موافقت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از پایان نامه ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مجازی شد

دفاع از پایان نامه ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مجازی شد