مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 06:572020-04-07اجتماعي

آغاز مهارت محوری دانش آموزان ابتدایی با شعار «جهش تولید»


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه رویکرد ما در حوزه آموزش ابتدایی، مهارت محوری است، امسال این رویکرد براساس جهش تولید برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است.

- آغاز مهارت محوری دانش آموزان ابتدایی با شعار جهش تولید معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه رویکرد ما در حوزه آموزش ابتدایی، مهارت محوری است، امسال این رویکرد براساس جهش تولید برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضوان حکیم زاده افزود: یکی از موضوعات مورد توجه آموزش ابتدایی در تکالیف دانش آموزان ارائه فرهنگ درست از تولید داخلی و ملی است تا از این طریق زمینه جهش تولید را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: امید است معلمان هم برای تکالیف دانش آموزان این موضوع را مورد توجه قرار دهند تا شاهد جهش تولید در همه عرصه ها باشیم و به یقین این مساله مورد توجه معلمان خواهد بود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: باید زمینه های جهش تولید را در کشور فراهم کنیم و یکی از این راه ها، ورود این موضوع به تکالیف دانش آموزان به ویژه در دوره ابتدایی به عنوان اصلی ترین مقاطع یادگیری آموزشی است.

وی خاطرنشان کرد: دوره ابتدایی دوره شکل گیری عادات و رفتارها در دانش آموزان است که بر موضوع جهش تولید هم می تواند تاثیر جدی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مهارت محوری دانش آموزان ابتدایی با شعار «جهش تولید»

آغاز مهارت محوری دانش آموزان ابتدایی با شعار «جهش تولید»