مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-07اجتماعي

بارش باران و وزش باد شدید امروز میهمان خراسان رضوی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اداره کل هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه بارشی به استان طی امروز، هشدار داد.

هواشناسی این ناپایداری جوی را نفوذ سامانه بارشی همراه با گسترش جریانات سرد شمالی عنوان کرده است که رگبار باران گاهی رعد و برق با احتمال بارش تگرگ، وزش بادشدید لحظه ای، کاهش محسوس دما (کاهش دمای حداقل شبانه 8 تا 10 درجه سلسیوس و دمای روزانه 13 تا 15 درجه سلسیوس )، بارش برف در نواحی سردسیر و کوهستانی استان از مخاطرات این ناپایداری جوی است.

در خصوص زمان پایان این سامانه پیش بینی شده که روند کاهش دما تا پنجشنبه 21 فروردین ماه و ادامه تناوبی بارش ها تا روزهای ابتدایی هفته آتی ادامه دار باشد.

هواشناسی برای سرمازدگی شکوفه ها با احتمال بروز خسارت به محصولات باغی و گلخانه ای، همچنین لغزندگی محورهای مواصلاتی،کولاک برف، تشکیل مه و کاهش دید، نیز هشدار داده است.

در این اطلاعیه به مردم توصیه شده تا احتیاط در تردد های جاده ای، عدم تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، تنظیم دمای گلخانه ها، مرغداری ها و دامداری ها و انجام اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از سرمازدگی شکوفه ها را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/ 70061/ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و وزش باد شدید امروز میهمان خراسان رضوی می شود

بارش باران و وزش باد شدید امروز میهمان خراسان رضوی می شود