مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-07حوادث

ترافیک در محورهای مواصلاتی قزوین عادی است


سرپرست پلیس راه استان قزوین اعلام کرد: با توجه به بارش باران در محورهای مواصلاتی قزوین ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی استان عادی و روان است که توصیه می شود رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کرده و به دلیل خلوتی جاده ها برای حرکت با سرعت بالا وسوسه نشوند.

- ایسنا/قزوین سرپرست پلیس راه استان قزوین اعلام کرد: با توجه به بارش باران در محورهای مواصلاتی قزوین ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی استان عادی و روان است که توصیه می شود رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کرده و به دلیل خلوتی جاده ها برای حرکت با سرعت بالا وسوسه نشوند.

سرهنگ قدرت حسنی، سرپرست پلیس راه استان قزوین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به بارش باران در محورهای مواصلاتی قزوین ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی استان عادی است.

وی ادامه داد: رانندگان با توجه به خلوت بودن و لغزندگی جاده ها به دلیل بارش با سرعت مطمئنه حرکت کنند؛ اکثر تصادفات به وقوع پیوسته در نوروز، خروج خودروها از جاده و واژگونی آنان بوده است چراکه رانندگان به دلیل خلوتی جاده وسوسه شده و با سرعت غیرمجاز رانندگی می کردند.

سرپرست پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی کما فی سابق توسط عوامل پلیس و هلال احمر در نقاط ورودی و خروجی استان اجرا و از ورود خودروهای با پلاک غیرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در محورهای مواصلاتی قزوین عادی است

ترافیک در محورهای مواصلاتی قزوین عادی است