مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 14:052020-04-06سياسي

اجرای دوباره طرح تفکیک پسماند از مبدا در پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، صدرالدین علیپور با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در بحث تفکیک پسماند در پایتخت اظهارداشت: اهمیت رعایت اصول بهداشتی در تفکیک پسماند موضوعی است که همواره مورد توجه بوده و یکی از نقدهای ما به تفکیک پسماند از مخزن رعایت نکردن اصول بهداشتی است.

وی گفت: با شیوع ویروس کرونا سخت گیری ها در این باره افزایش یافت و قوه قضاییه و نیروی انتظامی با شیوه گذشته جمع آوری پسماند از مخازن برخورد می کنند.

علیپور با اشاره به لزوم آموزش و اطلاع رسانی گسترده به شهروندان برای تغییر شیوه تفکیک پسماند از مبدا افزود: پیش از شیوع ویروس کرونا در طرح کاپ برنامه ریزی هایی برای تفکیک پسماند از مبدا و در خانه ها انجام شده بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران بیان کرد: براساس این طرح برنامه هایی در دست تدوین است که 2 روز در هفته پسماندهای خشکی که از شیرابه عاری و کم حجم شده است را از در منازل تحویل بگیریم.

وی با بیان اینکه شهروندان در تفکیک پسماند از مبدا با شهرداری تهران همکاری خوبی دارند، اظهارداشت: در این باره پیگیری های لازم از مناطق در حال اجراست و صرفا پیمانکارانی اجازه فعالیت دارند که بتوانند فرایند فعلی را اصلاح کنند و پسماند شهروندان را از طریق خودروهایی که در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دوباره طرح تفکیک پسماند از مبدا در پایتخت

اجرای دوباره طرح تفکیک پسماند از مبدا در پایتخت