مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 14:052020-04-06سياسي

ضدعفونی شهر مستمر انجام شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ضدعفونی شهر مستمر انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در دیدار با مسئولان کمیته های ستاد مردمی مبارزه با کرونا، ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته توسط ستاد مردمی، اظهار داشت: این ستاد اولین تجربه ای است که با آن سر و کار داریم و قطعا طبیعی است که با نواقص نیز برخورد کنیم.

وی افزود: تا به حال ستاد مردمی به این شکل برای مبارزه با یک ویروس تشکیل نشده و این نواقص یک امر طبیعی است، البته منظور از نواقص، کمبودهایی است که با آن مواجه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تاکید بر اینکه مدیریت خوب، زمانی مشخص می شود که با کمبودها مواجه شویم، بیان کرد: زمانی که نقص و کمبود وجود دارد، کار جهادی نمود بیشتری دارد و می تواند خودش را نشان دهد، به بیان دیگر این توانایی مدیریت جهادی است که در کمبودها به میدان می آید.

وی خواستار توجه به استمرار فعالیت ستاد مردمی شد و عنوان کرد: امروز با گذشت حدود یک ماه از حضور نیروهای مردمی در فعالیت های مختلف، ممکن است این افراد خسته شده باشند و از آنجایی که شاید این بیماری فعلا ادامه داشته باشد، بنابراین لازم است که ستاد مردمی در جذب نیروهای جدید و تازه نفس نیز ورود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی شهر مستمر انجام شود

ضدعفونی شهر مستمر انجام شود