مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 14:002020-04-06ورزشي

تلویزیون اینترنتی «جوان تی وی» در زنجان آغاز به کار کرد


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: شبکه «جوان تی وی»، تلویزیون اینترنتی ویژه جوانان استان زنجان همزمان با آغاز هفته جوان فعالیت خود را آغاز کرد.

- زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: شبکه جوان تی وی ، تلویزیون اینترنتی ویژه جوانان استان زنجان همزمان با آغاز هفته جوان فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خلیلی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز به فعالیت تلویزیون اینترنتی جوان تی وی ، گفت: این تلویزیون مجازی توسط مجمع سمن های جوانان و با همکاری و مشارکت همه سمن های جوانان استان از نخستین روز هفته جوان سال 1399 آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه دیدار و نشست با مسئولان، انتشار کلیپ های شاد، کلیپ های آموزشی و جوان شو مجازی از برنامه های مهم تلویزیون اینترنتی جوان تی وی است، افزود: مصاحبه با جوانان برتر استان و شهرستان ها، تهیه و پخش برنامه های آموزشی با موضوع مسائل جوانان با حضور مدیران و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی تحت نظارت اداره کل و انتشار پویش #جوانان، زنجانی مبنی بر معرفی سمن های جوانان استان زنجان و تقدیر و تشکر آنان از کادر درمانی فعال در مقابله با بیماری کرونا از جمله اقدامات این شبکه اینترنتی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون اینترنتی «جوان تی وی» در زنجان آغاز به کار کرد

تلویزیون اینترنتی «جوان تی وی» در زنجان آغاز به کار کرد