مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:352020-04-06سياسي

اقدامات مقابله با کرونا و خدمات رسانی نیروهای جهادی در«فلک الدین»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، افشین ناصری امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی محبان مهدی خرم آباد حدود 13 سال است که با حدود 30 نیرو در قالب هیئت فعالیت می کند و 6 سال است که گروه جهادی تشکیل داده ایم، اظهار داشت: در زمینه سیل، رسیدگی به خانواده های بد سرپرست، بی سرپرست و اشتغالزایی نیز فعالیت های داشتیم.

وی با بیان اینکه در راستای اشتغال زایی برای خانواده های بی سرپرست چرخ خیاطی تهیه کردیم و آموزش های لازم را برای خیاطی به آنها ارائه دادیم که با آغاز موضوع کرونا ویروس 8 نفر در زمینه تولید ماسک و لباس مخصوص کادر درمان گان فعالیت می کنند، تصریح کرد: بابت تهیه ماسک هزینه ای به این افراد توسط خیرین پرداخت می شود.

مسئول قرارگاه جهادی محبان مهدی (عج) خرم آباد با تاکید بر اینکه تا کنون بیش از 8 هزار ماسک توسط این افراد تولید شده که در سطح محله حدود 3 هزار ماسک توزیع شده است، افزود: مواد غذایی شامل یک کیسه برنج، مرغ، ماکارونی، روغن و رب به 300 خانوار نیازمند اهدا شده و همچنین حدود 50 پک بهداشتی تهیه و توزیع شده است.

ناصری با اشاره به اینکه با توجه به اینکه افراد کم بضاعت در محله فلک الدین زندگی می کنند و محله حاشیه نشینی است، از لحاظ معیشتی و بهداشتی نیازمند توجه بیشتری هستند، ادامه داد: از برنامه های ما تهیه بسته های غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مقابله با کرونا و خدمات رسانی نیروهای جهادی در«فلک الدین»

اقدامات مقابله با کرونا و خدمات رسانی نیروهای جهادی در«فلک الدین»