مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:352020-04-06ورزشي

برگزاری جشنواره مجازی «بازی در خانه» برای شهروندان شمال شرق تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران محمد خادمی بابیان این خبر افزود: با توجه به تداوم تعطیلی مجموعه های ورزشی به دلیل انتشار ویروس کرونا و اجرای پویش در خانه بمانیم و همچنین به منظور بالابردن روحیه نشاط، شادابی و سلامت شهروندان جشنواره ای درقالب مسابقه بازی های خلاقانه مجازی با عنوان بازی در خانه برای شهروندان با همکاری اداره کل ورزش شهرداری تهران در منطقه چهار اجرا می شود.

وی گفت: در این جشنواره شهروندان می توانند به همراه اعضای خانواد خود با انجام بازی های خلاقانه گروهی با استفاده از وسایل خانه در این جشنواره شرکت و با ارسال فیلم های خود به صفحه اینستاگرام منطقه به آدرس Tehranmunicipality04 در این رقابت شرکت کنند .

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار افزود: درهمین راستا آموزش و انتشار بازی های فکری و بومی در فضای مجازی با قابلیت بازی در خانه به منظورایجاد محیط پر نشاط خانواده ها در پویش در خانه بمانیم نیز انجام می شود.

خادمی ادامه داد: همچنین در این ایام انتشار کلیپ های ورزش در خانه در گروهای ورزشی و محلی منطقه، پیوستن چهره های ورزشی منطقه چهار به پویش در خانه بمانیم و دعوت از شهروندان منطقه برای پیوستن به این پویش و انتشار لیگ نوروزی ورزش های الکترونیک در فضای مجازی، از ابتدای فروردین ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره مجازی «بازی در خانه» برای شهروندان شمال شرق تهران

برگزاری جشنواره مجازی «بازی در خانه» برای شهروندان شمال شرق تهران