مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:352020-04-06اجتماعي

بسته های آموزشی دانش آموزان در مناطق محروم قزوین توزیع شد


حسنعلی اصغری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پویش همگانی مدرسه تعطیل می شود ولی آموزش تعطیل نمی شود، افزود: اگرچه با شیوع ویروس کرونا مدارس تعطیل شدند اما حوزه آموزش نه تنها به این مشکل گرفتار نیامد بلکه معلمان مدارس با تمام قدرت و توان به فعالیت خود در این زمینه ادامه دادند.

وی اظهار داشت: هم اکنون حدود 250 هزار دانش آموز استان قزوین در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل بوده که از این تعداد، 20 درصد در مناطق محروم و فاقد پوشش رسانه ملی، اینترنت و یا گوشی های هوشمند قرار دارند.

این مسوول با اشاره به ارایه آموزش کتاب های درسی دانش آموزان از طریق رسانه ملی، تصریح کرد: برای تعدادی از دانش آموزان که در روستاهای دوردست زندگی می کنند و با فضای مجازی ارتباط ندارند، تدابیری نیز اندیشیده شده است.

به گفته وی، فیلم های آموزشی در قالب بسته نرم افزاری ساده و قابل استفاده در دستگاه های نمایش خانگی، از طریق مدیران مدارس و معاونان آموزشی در اختیار این گروه از دانش آموزان قرار داده شده است.

اصغری با بیان اینکه سایر دانش آموزان از طریق شبکه های مجازی آموزش می بینند، افزود: برخی از معلمان نیز در حرکتی ابتکاری با تهیه فیلم، از طریق تلفن همراه کلاس های درسی را از طریق فضای مجازی به دانش آموزان خود آموزش می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های آموزشی دانش آموزان در مناطق محروم قزوین توزیع شد

بسته های آموزشی دانش آموزان در مناطق محروم قزوین توزیع شد