مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:262020-04-06سياسي

فضای مجازی را باید به سمت آگاه سازی جامعه سوق دهیم


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در همین شرایطی که پیش آمده و اکثر مردم در خانه هستند فرصت بیشتری پیش آمده که مردم وقت بیشتری برای مطالعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی عصر امروز در جلسه فضای مجازی استان اظهار داشت: در شرایط خاصی که به واسطه شیوع کرونا در کشور پیش آمده و ممکن هم هست ادامه دار باشد می توانیم این شرایط را به عنوان فرصتی در جهت استفاده موثر از فضای مجازی تلقی کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه فضای مجازی و ارتباطات اینترنتی ظرفیت بسیار بالایی برای آگاهی سازی جامعه است باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: دشمن از فضای مجازی به عنوان سلاحی خطرناک علیه ما استفاده می کند اما ما باید این فضا را به فرصت تبدیل کنیم و نسبت به آگاه سازی و هدایت جامعه از آن بهره بگیریم.

وی بر لزوم آگاه سازی مردم در مورد بحث کرونا تاکید کرد و گفت: در بحث کرونا هر کسی وظیفه ای بر عهده دارد یکی درمان می کند، دیگری پیشگیری می کند، عده ای معابر را ضدعفونی می کنند، عده دیگری ماسک و لباس ایزوله و محلول ضدعفونی تولید می کنند اصحاب رسانه هم باید از فضای مجازی در جهت اطلاع رسانی درست، انتقال و انتشار مطالب مفید و آگاهی مردم استفاده کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی را باید به سمت آگاه سازی جامعه سوق دهیم

فضای مجازی را باید به سمت آگاه سازی جامعه سوق دهیم