مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:152020-04-06سياسي

آموزش مجازی حوزه علمیه با 40 هزار کلاس درس فعال شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه مرکز خبر حوزه،حجت الاسلام مهدی بخشیان بیان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و وضعیتی که نسبت به بیماری کرونا وجود دارد، حوزه های علمیه در راستای برگزاری کلاس های آموزشی اقدام به راه اندازی سامانه آموزش مجازی کرده است.

بخشیان اضافه کرد: این سامانه به دو صورت امکان برگزاری کلاس را فراهم کرده، نخست به صورت آفلاین است که اساتید می توانند به صورت مجزا فایل کلاس خود را ضبط کرده و در سامانه بارگذاری کنند.

طلاب نیز می توانند فایل ها از این طریق دانلود کنند.

وی ادامه داد: در کنار این امکان، نوشتن تقریرات (جزوه نویسی از مباحث کلاس) هر کلاس برای دروس فراهم شده و طلاب می توانند متن تقریرات هر درس را در این بخش بارگذاری کنند.

قائم مقام مرکز فناوری حوزه های علمیه در امور پیشخوان یادآور شد: امکان دوم نیز امکان برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین بوده و این امکان به سهولت و بدون نصب هرگونه نرم افزار جانبی است.

وی اضافه کرد: تمام اساتید در سطح مقدمات و سطوح عالی و اساتیدی که در درس های خارج ثبت نام کرده اند می توانند کلاس های خود را به صورت آنلاین برگزار کنند.

وی تصریح کرد: از ویژگی های کلاس های آنلاین می توان به امکان گفت وگوی شاگردان و استاد اشاره کرد که به صورت خصوصی و عمومی این امکان فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی حوزه علمیه با 40 هزار کلاس درس فعال شد

آموزش مجازی حوزه علمیه با 40 هزار کلاس درس فعال شد