مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:102020-04-06سياسي

نماینده مردم خاش در مجلس: دولت به فکر حفظ سلامت اقشار جامعه باشد


نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان و بخشهای کورین و نصرت آباد زاهدان گفت: دولت با تمام قوت باید به فکر حفظ سلامت اقشار جامعه و نجات مردم از خطرات و تهدیدهای بیماری ویروسی کرونا باشد.

- علی کرد در گفت و گو با ایسنا افزود: اقشار مختلف مردم و مسئولان و کارکنان عرصه سلامت در روزهای اخیر لحظات دشوار و نفس گیری را سپری کرده اند و همچنان به اقدامات مجاهدانه و ایثارگرانه ادامه می دهند.

وی با تقدیر و تشکر از حسن نیت، دلسوزی و نصایای رهگشای مقام معظم رهبری، تلاش مضاعف ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، همت ملت بزرگ ایران در رعایت دقیق مصوبات ستاد خدمات و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برنامه های اطلاع رسانی به موقع سازمان صدا و سیما کشور، نیروهای مسلح پر افتخار در کنترل و نظارت بر تردد ها و زحمات استانداران، فرمانداران، بخشداران، دهیاران، شهرداران سراسر کشور که همگام و هم صدا با ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا حرکت نمودند، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان به عنوان پیشانی ایران از چندین جهات در معرض شیوع خطر ویروس کرونا به شمار می رود.

نماینده مردم خاش در مجلس ادامه داد: وجود مرزهای طولانی خشکی و آبی در این استان، تردد های مجاز و غیر مجاز اتباع، فعالیت بندر چابهار، ترخیص کالا و انتقال آن به سراسر کشور، تردد رانندگان ماشین های سنگین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم خاش در مجلس: دولت به فکر حفظ سلامت اقشار جامعه باشد

نماینده مردم خاش در مجلس: دولت به فکر حفظ سلامت اقشار جامعه باشد