مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 11:352020-04-06اجتماعي

بیش از 5هزار فرهنگی شهر تهران بازنشسته می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند در جلسه ستاد پروژه مهر سال 1400-1399 ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از فعالیت فرهنگیان در ایام شیوع بیماری کرونا در مدارس و مناطق اظهارداشت: به فراخور هر منطقه راهکارهای لازم برای جبران کمبود نیرو ارایه شده است.

وی بر ساماندهی نیروی انسانی، صدور ابلاغ در سیستم بکفا(سامانه برنامه ریزی کنترل فرایند آموزشی)، برنامه ریزی و اجرای فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران، برنامه ریزی و اجرای دوره های ضمن خدمت مدیران و معلمان و راهبری سیستم سناد و ورود اطلاعات دانش آموزان در راستای ستاد پروژه مهر سال 1400-1399 تاکید کرد.

فولادوند با اشاره به عملیاتی شدن پروژه مهر گفت: جلسات ستاد ثبت نام و نقل و انتقال فرهنگیان هرچه سریعتر باید با توجه به کمبود نیروی انسانی و بحث مقابله با کرونا در پایتخت برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: انتظارات و آسیب های پروژه مهر باید شناسایی شود و ضمن تحلیل نتایج پروژه مهر 98، زیرساخت های لازم از نظر نرم افزار و سخت افزار مدارس ارتقا یابد.

وی پروژه مهر را تمام ساحتی عنوان کرد و گفت: نقاط قوت و ضعف باید مورد بررسی قرار بگیرد و ساماندهی نیروی انسانی، مدیریت کمبود رشته درس ها و توزیع نیروی انسانی با جدیت پیگیری شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 5هزار فرهنگی شهر تهران بازنشسته می شوند

بیش از 5هزار فرهنگی شهر تهران بازنشسته می شوند