مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 09:202020-04-06فناوري

کدام کدهای معاملاتی بورسی به طور دائم محدود می شوند؟


فرابورس تصمیم جدیدتری در مورد کدهای معاملاتی که سفارش های نامتعارف ارسال می کنند، اتخاذ کرده است که بر اساس آن دسترسی این کدها از اول اردیبهشت ماه محدود می شود.

- فرابورس تصمیم جدیدتری در مورد کدهای معاملاتی که سفارش های نامتعارف ارسال می کنند، اتخاذ کرده است که بر اساس آن دسترسی این کدها از اول اردیبهشت ماه محدود می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوع خاصی از سفارش گذاری به نظر می رسد برای مقاصد غیرمعاملاتی همچون مخفی کردن مظنه های قابل مشاهده توسط کاربران برخط یا اقدامات هماهنگ کدگذاری شده، وارد سامانه معاملاتی می شود که فرابورس برای جلوگیری از این اقدام اکنون تصمیمات جدیدتری گرفته است.

در این راستا، به منظور ارتقای سلامت بازار سرمایه و امکان معاملات سرمایه گذاران در بستری شفاف، در 21 دی ماه سال گذشته، با تذکر دادن و محدود کردن موقت کدهای معاملاتی ارسال کننده اینگونه سفارش ها، سعی در کاهش ارسال سفارش های نامتعارف در سامانه معاملات شد اما از اول اردیبهشت ماه 99، کدهای معاملاتی که چنین اقدامی انجام دهند به طور دائم محدود خواهند شد.

در این راستا، سروش خواجه حق وردی - مدیر نظارت بازار و بازرسی فرابورس ایران - با اشاره به اقدامات فرابورس برای محدود کردن کدهای معاملاتی که سفارش های نامتعارف در سامانه معاملات ثبت می کنند و موجب اخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام کدهای معاملاتی بورسی به طور دائم محدود می شوند؟

کدام کدهای معاملاتی بورسی به طور دائم محدود می شوند؟