مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:562020-04-06اقتصادي

درآمد 8 میلیاردی شهرداری از اجرای احکام حقوقی


اجرای احکام و وصول مطالبات شهرداری در سال گذشته قریب به 8 هزار میلیارد تومان بوده است.

- مدیر کل حقوقی شهرداری تهران گفت: اجرای احکام و وصول مطالبات شهرداری در سال گذشته قریب به 8 هزار میلیارد تومان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیرحسین شمس، افزود: ارزش ریالی اقدامات حقوقی و قضایی اداره کل حقوقی و ادارات حقوقی مناطق 22 گانه، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران در سال 1398 در بخش های مختلف اعم از دعاوی حقوقی، کیفری، دیوانی، اسناد تجاری نکول شده، اجرای احکام و وصول مطالبات قریب به 8 هزار میلیارد تومان بوده است.

وی در ادامه ارزش ریالی عملکرد بخش دعاوی شامل آرای حقوقی و کیفری را به میزان پنج هزار و 500 میلیارد تومان، ارزش مالی عملکرد بخش دیوان عدالت اداری را به میزان هزار میلیارد تومان، ارزش مالی عملکرد بخش اجرای احکام و انتقال اسناد رسمی به نام شهرداری تهران را به مبلغ هزار میلیارد تومان و ارزش ریالی اسناد تجاری وصول شده را بیش از 250 میلیارد تومان عنوان کرد.

شمس همچنین از ارائه گزارش کامل اقدامات مجموعه حقوقی شهرداری در سال 98 در ملاقات با ریاست قوه قضاییه سخن گفت و اضافه کرد: تمامی موارد مرتبط در خصوص فعالیت های حقوقی شهرداری تهران در راستای حفظ حقوق عامه به طور کامل شرح داده شد و مشکلات، موانع و راهکارهای تسریع امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 8 میلیاردی شهرداری از اجرای احکام حقوقی

درآمد 8 میلیاردی شهرداری از اجرای احکام حقوقی