مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-06پزشكي

شهادت اولین مدافع سلامت کردستان در سقز


محمد یاراحمدی از پرسنل پرتلاش بیمارستان امام خمینی (ره) سقز، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا شب گذشته در همین بیمارستان که تحت درمان بود، جان خود را از دست داد.

- ایسنا/کردستان محمد یاراحمدی از پرسنل پرتلاش بیمارستان امام خمینی (ره) سقز، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا شب گذشته در همین بیمارستان که تحت درمان بود، جان خود را از دست داد.

محمد یاراحمدی از پرسنل پرتلاش بیمارستان امام خمینی (ره) سقز، به عنوان اولین شهید مدافع سلامت کردستان در راه خدمت در عرصه بهداشت و درمان برای بهبود وضعیت سلامت جامعه و درمان بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به مناسبت شهادت محمد یاراحمدی اولین شهید مدافع سلامت استان، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت دکتر فرزین رضاعی بدین شرح است: خبر شهادت نخستین شهید مدافع سلامت دانشگاه استان کردستان، همکار فرهیخته و جوان با آتیه و متعهد، شهید فداکار، محمد یاراحمدی شاغل در بیمارستان امام خمینی(ره) سقز که متاسفانه ساعت 1:15 بامداد امروز به علت نارسایی شدید تنفسی ناشی از بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت گردید، این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که عهد خود را با خدایشان محکم بسته اند در راه نجات جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت اولین مدافع سلامت کردستان در سقز

شهادت اولین مدافع سلامت کردستان در سقز