مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-06سياسي

کمک 10 میلیارد تومانی بخش خصوصی به دانشگاه علوم پزشکی کرمان


دو شرکت بزرگ صنعتی و معدنی کرمان 10 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای مقابله با کرونا کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در نامه ای به رییس هیأت عامل ایمیدرو در خصوص لزوم همکاری شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی کرمان با ستاد مبارزه با کرونا استان و همچنین با توجه به درخواست استاندار کرمان در این خصوص با پی گیری های انجام شده مبلغ 10 میلیارد تومان توسط شرکت های مذکور به منظور مقابله با ویروس کرونا برای تأمین و تجهیز اقلام پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان پرداخت شد.

طی این نامه، تأمین منابع مالی مورد نیاز برای تهیه اقلام پزشکی لازم و همچنین زیرساختهای مواجهه و پیشگیری از کرونا از سوی شرکت های مذکور درخواست شده بود.

شایان ذکر است با پیگیری های به عمل آمده تاکنون دو شرکت بزرگ صنعتی و معدنی کرمان 10 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای مقابله با کرونا کمک کرده اند و یک شرکت خصوصی دیگر هم مبلغ پنج میلیارد تومان در این زمینه تعهد داده که طی روزهای آینده واریز می شود.

پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی همچنین با مشارکت خیران 30 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده و 300 هزار عدد ماسک را ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 10 میلیارد تومانی بخش خصوصی به دانشگاه علوم پزشکی کرمان

کمک 10 میلیارد تومانی بخش خصوصی به دانشگاه علوم پزشکی کرمان