مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-06حوادث

دستگیری قاتل فراری در آباده فارس


فرمانده انتظامی شهرستان آباده از دستگیری یک قاتل فراری و یک قاچاقچی و کشف مقادیری محلول ضدعفونی کننده قاچاق از وی، خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان آباده از دستگیری یک قاتل فراری و یک قاچاقچی و کشف مقادیری محلول ضدعفونی کننده قاچاق از وی، خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مبارزه با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک وانت آریسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، رزمجویی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ایزدخواست در بازرسی از آن خودرو، هزار عدد محلول ضدعفونی کننده تقلبی که به صورت قاچاق و بدون مدارک قانونی حمل می شد کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد، گفت: برابر نظر کارشناسان، ارزش کشفیات حدود 350 میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری قاتل فراری فرمانده انتظامی شهرستان آباده همچنین از دستگیری قاتلی که یکماه قبل زوجی را با سلاح گرم کشته بود، خبر داد.

رزمجویی خاطرنشان کرد: حدود یک ماه قبل، یک زوج جوان در شهر صغاد، با سلاح گرم کشته شدند و با توجه به اینکه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل فراری در آباده فارس

دستگیری قاتل فراری در آباده فارس