مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-06پزشكي

احتمال موج دوم کرونا و افزایش بستری ها در کاشان وجود دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در دوران خود کرونا هستیم نه دوران پسا کرونا، آمارهای این دو روز اخیر نشان می دهد شاهد افزایش تدریجی بستری ها هستیم و احتمال شروع موج دوم کرونا در روزهای آینده نیز وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، سید علیرضا مروجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای اسفند سال 1398 تا کنون 16 هزار و 265 نفر به خاطر بیماری تنفسی به مراکز درمانی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل  مراجعه کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان عنوان کرد: تا کنون یک هزار و 994 بیمار تنفسی از بیمارستان ها مرخص شده اند و در حال حاضر هم 221 بیمار حاد تنفسی بستری هستند.

وی افزود: نتیجه آزمایش کرونای 965 نفر از بیماران حاد تنفسی مثبت اعلام شده که از این بین 724 مورد برای شهرستان کاشان و 241 مورد نیز برای شهرستان آران و بیدگل بوده است و همچنین نتیجه وضعیت کرونای 523 نفر از بیماران حاد تنفسی نیز منفی اعلام شده است.

مروجی با اشاره به ایجاد مراکز 16 ساعته به منظور طرح غربالگری بیان کرد:  تا کنون 7 هزار و 200 ویزیت انجام شده که 15 درصد از آن ها به بیمارستان ارجاع و 60 درصد نیز در منزل تحت مراقبت قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال موج دوم کرونا و افزایش بستری ها در کاشان وجود دارد

احتمال موج دوم کرونا و افزایش بستری ها در کاشان وجود دارد