مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-06اقتصادي

میزان ذخایر کالاهای اساسی در ایلام مثبت است


استاندار ایلام با اشاره به اینکه میزان ذخایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایلام مثبت است، گفت: مقابله با گران فروشی و نظارت بر بازار باید باید در استان تداوم داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار ایلام در محل استانداری اظهار کرد: همه باید کمک کنیم که گران فروشی از بین برود و با تامین به موقع ذخایر راهبردی و عرضه مناسب کالاهای اساسی می توان به راحتی گرانی در بازار را مهار کرد.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی نظیر گوشت، مرغ، برنج و … باید در اولویت کار مسئولان صنعت، معدن و تجارت باشد و مردم نگرانی از نظر وجود کالاهای اساسی در بازار نداشته باشند.

وی بر تداوم نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد اجحافی در این شرایط در حق مردم توسط برخی افراد سودجو صورت گیرد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا این بحران کرونا موجب زمین گیر شدن اقتصاد و تولید کشور نشود، افزود: با رعایت همه پروتکل های بهداشتی، برقراری آرامش، بازگشت روال عادی زندگی مردم و از سرگیری فعالیت های اقتصادی در هفته آینده به صورت آرام کسب و کارها فعالیت خود را شروع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان ذخایر کالاهای اساسی در ایلام مثبت است

میزان ذخایر کالاهای اساسی در ایلام مثبت است