مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-06سياسي

حمایت بیش از 1000 حقوقدان از اقدام دستگاه قضا جهت عفو و مرخصی زندانیان


بیش از یکهزار حقوقدان حمایت خود را از اقدامات تامینی رییس قوه قضاییه جهت عفو و مرخصی زندانیان در پی شیوع کرونا اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، بیش از یکهزار حقوقدان از اقدامات تامینی رییس قوه قضاییه جهت عفو و مرخصی زندانیان در پی شیوع کرونا اعلام حمایت کردند.

در این بیانیه آمده است: جناب حجت الاسلام و المسلمین رییسی هر چند در روزهای پایانی سال 1398 و روزهای آغازین سال 1399 ملت شریف و قدرتمند ایران روزهای سختی را در مبارزه با ویروس منحوس کرونا پشت سر گذاشت و تعدادی از عزیزانمان در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را ازدست دادند اما در کنار چهره سیاه و تاریک این اتفاقات، همت، همدلی، مجاهدت و استقامت ستودنی مردم ایران بار دیگر تصویری درخشان در تاریخ این سرزمین را رقم زد.

در این میان، اقدامات تامینی و حفاظتی قوه قضاییه و دستورات صادر شده حضرتعالی در جهت پاسداری از حقوق محکومین و عفو، اعطا و تمدید مرخصی حدود 100 هزار  نفر زندانی که با لحاظ شرایط، ضوابط و اقتضائات لازم به افراد موجد صلاحیت این مزایا اعطا شده و گفتنی است که این موضوع ریشه در موازین اسلامی  داشته  در راستای پاسداری از حقوق شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بیش از 1000 حقوقدان از اقدام دستگاه قضا جهت عفو و مرخصی زندانیان

حمایت بیش از 1000 حقوقدان از اقدام دستگاه قضا جهت عفو و مرخصی زندانیان