مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:562020-04-06سياسي

21 کارخانه در سال رونق تولید به چرخه تولید بازگشتند


حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: در سال جاری نیز به منظور تحقق شعار جهش تولید باید بازدید از مراکز تولیدی و کارخانه ها بیشتر شود و فرصتی برای تولیدکنندگان جهت بیان مشکلاتشان فراهم گردد.

وی با بیان اینکه کاهش یک درصدی پرونده های ورودی در سال 98 نسبت به سال 97 اتفاق افتاد، افزود: از ابتدای آغاز به کار رسیدگی به پرونده های معوق تاکنون 6 هزار و 434 پرونده مختومه شده است.

مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: مجموعاً 13 هزار و 460 پرونده معوقه در استان وجود داشت که در ماه های آخر سال به طور فوق العاده مورد بررسی قرار گرفته و طبق آمار 47.

8 درصد این پرونده مختومه شده اند.

قدرتی گفت: متأسفانه با شیوع ویروس کرونا ناچار به انتقال اوقات تعیین شده به اردیبهشت 99 شدیم و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته پرونده های باقیمانده در کوتاه ترین زمان مورد بررسی قرار گیرند.

وی در رابطه با مدیریت مجموعه دادگستری استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: در سال گذشته انتخابات با کمترین حاشیه و تخلفات برگزار شد، چون رویکرد ما یک رویکرد پیشگیرانه بود و برنامه ها و جلسات توجیهی زیادی حتی برای خود کاندیداهای انتخاباتی برگزار شد و جرایم تخلفات و تبعات آنها تشریح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 کارخانه در سال رونق تولید به چرخه تولید بازگشتند

21 کارخانه در سال رونق تولید به چرخه تولید بازگشتند