مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:562020-04-06سياسي

وضعیت تخت های مراقبت ویژه در استان البرز بحرانی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دکتر حسین کریم ظهر دوشنبه در نشستی خبری ضمن تشریح وضعیت بیماران کرونایی در استان، گفت: مرحله ای سنگین را از ابتدای اسفند گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی به همراه مردم، ستاد استانی مقابله با کرونا، کادر درمان و رسانه پشت سر گذاشتیم.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون 207 مورد مرگ قطعی به دلیل ابتلاء به کووید- 19 در استان ثبت شده و با احتساب موارد مشکوک آمار قربانیان در اثر این بیماری در البرز به 250 نفر می رسد، گفت: این در حالی است که احتمال داده می شد که میزان مرگ و میرها در استان بر اثر بیماری کرونا بالای هزار نفر باشد.

430 نفر در بیمارستان های استان البرز بستری هستند رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه تعداد مراجعان سرپایی به بیمارستان های استان از هزار نفر در روزهای ابتدایی اکنون به 600 نفر رسیده است، افزود: در حال حاضر تعداد بیمارانی که در بیمارستان های استان بستری هستند 430 نفر است.

دکتر کریم با بیان اینکه میانگین سن مبتلایان به کرونا در استان البرز 50 تا 60 سال بوده است، گفت: در حال حاضر میانگین 70 سال شده و نشان می دهد میزان ابتلای جوانان به کرونا کمتر شده است، در حال حال حاضر میانگین سنی مرگ و میر در اثر کووید- 19 در استان البرز 70- 60 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تخت های مراقبت ویژه در استان البرز بحرانی نیست

وضعیت تخت های مراقبت ویژه در استان البرز بحرانی نیست