مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:362020-04-06دانش

آیین نامه شرایط ادامه تحصیل دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تدوین شد + جزییات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه متاسفانه بیماری کرونا بر فعالیت دانشگاه ها مانند دیگر مراکز کشور تاثیر داشته است، - آیین نامه شرایط ادامه تحصیل دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تدوین شد + جزییات رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از تدوین آیین نامه شرایط ادامه تحصیل دانشجویان هر سه مقطع تحصیلی این دانشگاه در روز های کرونایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه متاسفانه بیماری کرونا بر فعالیت دانشگاه ها مانند دیگر مراکز کشور تاثیر داشته است، گفت: در این راستا آیین نامه ای تدوین شده که نحوه فعالیت های آموزشی و پژوهشی را مشخص کرده است.

برنامه داریم در سال جدید به نحوی فعالیت کنیم که آثار مرتبط با بیماری کرونا به حداقل برسد و تاجایی که ممکن است فعالیت های مهم دانشگاه نیز متوقف نشود.

وی با بیان اینکه این دانشگاه دارای 14 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی است، اظهار داشت: دانشگاه محل اجتماع دانشجویان از شهر های مختلف است بنابراین باتوجه به شیوع بیماری کرونا حساسیت های زیادی در فعالیت های دانشگاه ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه شرایط ادامه تحصیل دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تدوین شد + جزییات

آیین نامه شرایط ادامه تحصیل دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تدوین شد + جزییات