مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:162020-04-06اقتصادي

سازمان های مردم نهاد همدان روزانه 3 تا 5 هزار ماسک تولید کردند


معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: سازمان های مردم نهاد همدان در دوران بحران کرونا روزانه 3 تا 5 هزار ماسک تولید کردند.

- محرم روزبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات سازمان های مردم نهاد همدان در دوران بحران کرونا اظهار داشت: از روزهای ابتدایی ورود کرونا به کشور و کمبود محصولات بهداشتی سازمان های مردم نهاد استان همدان به کمک مجموعه ها آمدند و در زمینه تولید ماسک اقدام کردند.

وی بابیان اینکه شماری از فضاها و سالن های ورزشی استان همدان در اختیار کارگاه های تولید این سمن ها قرار گرفت، افزود: روزانه بین 3 تا 5 هزار ماسک توسط جوانان همدانی تولید شد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره تسهیلاتی که به سمن ها پرداخت شد، گفت: در اختیار قرار دادن فضای رایگان و تسهیلات مناسب باعث آن شد تولیدات رایگان در اختیار کادر درمان و مردم قرار بگیرد و یا با هزینه ای بسیار پایین بین مردم توزیع شود.

روزبه خاطرنشان کرد: در ملایر نیز سمن ها با کمک سپاه ملایر تولیدات ماسک و مواد ضدعفونی داشتند و خوشبختانه در سراسر استان اقدامات خوبی در این بحران صورت گرفت.

وی با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان بیان کرد: با توجه به وضعیت کنونی کشور سعی کردیم برنامه های روز جوان را به روزهای بعد از شکست کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های مردم نهاد همدان روزانه 3 تا 5 هزار ماسک تولید کردند

سازمان های مردم نهاد همدان روزانه 3 تا 5 هزار ماسک تولید کردند