مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:362020-04-06بين الملل

مذاکرات برای نجات بازار نفت شتاب گرفت


عربستان سعودی، روسیه و سایر تولیدکنندگان در شتاب برای توافق در زمینه پیمان کاهش تولید به منظور توقف فوری ریزش قیمتهای نفت هستند.

- عربستان سعودی، روسیه و سایر تولیدکنندگان در شتاب برای توافق در زمینه پیمان کاهش تولید به منظور توقف فوری ریزش قیمتهای نفت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عربستان سعودی در پی فشار فزاینده دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای اعلام آتش بس در جنگ قیمت که باعث ریزش بی سابقه قیمتهای نفت شده و هزینه تولیدکنندگان نفت شیل آمریکا را بالاتر برده است، پنج شنبه گذشته خواستار برگزاری نشست فوق العاده اوپک و متحدانش شد.

قرار بود نشست فوق العاده اوپک پلاس روز دوشنبه برگزار شود اما در پی جدال لفظی میان عربستان سعودی و روسیه بر سر این که کدام یک مقصر تشدید ریزش قیمتهای نفت هستند، اوپک و روسیه نشست اضطراری را تا روز پنج شنبه به تعویق انداختند تا فرصت کافی برای مذاکره داشته باشند.

همچنین اوپک پلاس امیدوار است زمان کافی برای ترغیب سایر تولیدکنندگان بزرگ شامل آمریکا، نروژ و کانادا به مشارکت در محدودیت عرضه فراهم کند.

روسیه خواستار مذاکرات سازنده در زمینه نفت است دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز یکشنبه اظهار کرد که روسیه خواستار مذاکرات سازنده در خصوص وضعیت بازار نفت است و هیچ گزینه دیگری برای مذاکره نمی بیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات برای نجات بازار نفت شتاب گرفت

مذاکرات برای نجات بازار نفت شتاب گرفت