مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:272020-04-06اقتصادي

اختصاص 650 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها در شهرک های صنعتی قزوین


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین روز دوشنبه نشست شورای معاونین این دستگاه اظهار داشت: این مقدار اعتبار دولتی صرف توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین خواهد شد.

حمیدرضا خانپور افزود: تقویت پست های برق و روشنایی، اجرای طرح های آب و فاضلاب، بهسازی معابر و خیابان کشی، آسفالت کشی و جدول گذاری خیابان ها، ایجاد فضای سبز و .

از جمله برنامه های امسال شرکت شهرک های صنعتی قزوین در حوزه زیرساخت و عمرانی به شمار می رود.

این مسوول گفت: زیرساخت های صنعتی بستر لازم برای تقویت و رونق تولید و جهش آن به شمار می رود که این مهم طی سال های اخیر در استان قزوین به خوبی تامین شده است.

وی اظهار داشت: در سال های اخیر با توسعه و گسترش شهرک ها و نواحی صنعتی، در نقاط مختلف استان قزوین زمین آماده سازی شده و دارای امکانات زیربنایی برای فعالیت سرمایه گذاران بخش صنعت فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: تقویت زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی، رونق سرمایه گذاری در این نقاط را به دنبال دارد و می تواند به اشتغالزایی و تحقق شعار سال کمک کند.

خانپور یادآور شد: سال گذشته 600 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها و اجرای عملیات عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شد که مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 650 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها در شهرک های صنعتی قزوین

اختصاص 650 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها در شهرک های صنعتی قزوین