مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:272020-04-06اقتصادي

تحقق جهش تولید در گروه دیپلماسی فعال


دکتر میثم شیرخدایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تحقق شعار جهش تولید را نیازمند الزاماتی دانست و افزود : انتخاب شعار جهش تولید نشان دهنده اهمیتی است که برای تحقق این موضوع در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه در قالب این شعار، خواسته شده سطح زندگی مردم تغییری جدی پیدا کند، گفت : انتخاب این شعار نشان می دهد در این زمینه خلا در بخشی از زندگی مردم ایران وجود دارد و از نظر اقتصادی در وضعیت مطلوبی قرار ندارند.

این استاد بازاریابی بین الملل دانشگاه مازندران اظهار داشت : به دلیل مشکلاتی که وجود دارد شعار جهش تولید انتخاب شده و حاکمیت و دولت باید به سمت تحقق این شعار بروند.

شیرخدایی با اشاره به اینکه تحقق جهش تولید، وابسته به سیاست تنش زدایی در سطح منطقه ای و بین المللی است ، افزود : اگر دولت، مجری تحقق شعار جهش تولید است باید از دیپلماسی فعال در سطح منطقه و بین الملل بهره برده و بتواند تنش های موجود را کاهش دهد.

این استاد دانشگاه با تاکید بر لزوم جلب اعتماد سرمایه گذاران داخلی و خارجی در تحقق شعار جهش تولید، تصریح کرد: با از بین بردن تنش های بین المللی و منطقه ای، این اعتماد برای سرمایه گذاران به وجود می آید و سرمایه گذاری در کشور به افزایش تولید و صادرات می انجامد و در نهایت می توان انتظار داشت شعار جهش تولید محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق جهش تولید در گروه دیپلماسی فعال

تحقق جهش تولید در گروه دیپلماسی فعال