مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:272020-04-06سياسي

تلفیق علم و عمل در اجرای پروژه های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی


تمامی پروژه های عمرانی در دست اجرا در دانشگاه محقق اردبیلی با اقدامی جهادی در حال انجام است که این موضوع نشانگر تلفیق علم و عمل و حرکت در مسیر سازندگی می باشد.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: تمامی پروژه های عمرانی در دست اجرا در دانشگاه محقق اردبیلی با اقدامی جهادی در حال انجام است که این موضوع نشانگر تلفیق علم و عمل و حرکت در مسیر سازندگی می باشد.

اکبر بهنام جو در جریان بازدید از پروژه های عمرانی در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه های المان یادمان شهدای گمنام و خوابگاه دانشجویی متاهلی خیرساز دانشگاه محقق اردبیلی گفت: همه پروژه های هدفگذاری شده در این دانشگاه از جمله خوابگاه دانشجویی، پسران، فاز دوم و سوم دانشکده فنی و مهندسی، ساختمان های جدید دانشکده های کشاورزی و منابع طبیعی و ادبیات و علوم انسانی، کتابخانه مرکزی، گلخانه تحقیقاتی، خوابگاه خیرساز ویژه دانشجویان متاهل و استخر با اقدام جهادی در حال اجرا می باشند.

وی با اشاره به آغاز اجرای یادمان شهدای گمنام این دانشگاه خواستار احداث این یادمان به شکل سرپوشیده و در مساحت بزرگتر برای استفاده فرهنگی دانشجویان و اقشار مختلف مردم شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: در صورت طراحی مناسب به شیوه نمایشگاه فرهنگی و نماز خانه این مکان می تواند فضایی مناسب برای حضور فرهنگی و مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفیق علم و عمل در اجرای پروژه های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی

تلفیق علم و عمل در اجرای پروژه های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی