مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-06اقتصادي

شرایط کرونایی چه زمانی عادی می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران درباره زمان بازگشت کشور به حالت عادی، گفت: - فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران گفت: وقتی در تهران وضعیت این بیماری به ثبات برسد، میزان مراجعین رشد نزولی داشته باشد و میزان بهبودیافتگان نسبت به افراد پذیرش شده به تراز مثبتی برسد، می توان اعلام کرد وضعیت خوب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران درباره زمان بازگشت کشور به حالت عادی، گفت: وقتی در تهران وضعیت این بیماری به ثبات برسد، میزان مراجعین رشد نزولی داشته باشد و میزان بهبودیافتگان نسبت به افراد پذیرش شده به تراز مثبتی برسد، می توان اعلام کرد وضعیت رو به روال است.

وی با اشاره به اینکه بازتاب خطری که امروز ما را تهدید می کند در بستره بیمارستانی بین 5 تا 14 روز بعد و مرگ و میر بین 18 روز تا 1 ماه بعد خود را نشان می دهد، نسبت به تداوم سیر شتابان بار ارجاعی با توجه به عدم افزایش محدودیت ها، هشدار داد.

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، در باره احتمال ناقل بودن افراد مرخص شده از بیمارستان، عنوان کرد: همه چیز به مدت زمان بستری و زمان سپری شده از آغاز علائم بالینی بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط کرونایی چه زمانی عادی می شود؟

شرایط کرونایی چه زمانی عادی می شود؟