مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-06سياسي

مردمی بودن مهمترین ویژگی رسانه های انقلابی است


رییس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل مردمی بودن را مهمترین ویژگی رسانه های انقلابی معرفی کرد و گفت: در شرایط بحرانی رسانه های همراه با مردم از سایر رسانه ها متمایز می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا در کنار سایر رسانه های رسمی کشور خوب و ارزشمند توصیف کرد و گفت: بیان مشکلات و دغدغه های مردم و انتقال صحیح آن به مسئولان از وظایف اصلی رسانه ها بوده ولی متأسفانه در بسیاری از موارد با سو استفاده از بستر فضای مجازی و کانال ها و شبکه های اجتماعی که از سوی افراد بی نام و نشان و بی هویت مدیریت می شود اقدام به شایعه سازی و دروغ پردازی کرده و به ناامنی روانی در جامعه دامن می زنند.

بسیجیان حماسه همبستگی خلق کردند نقی پور مسئول روابط عمومی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل نیز در این دیدار بر همراهی مردم با نیروهای نظامی تاکید کرد و گفت: غیرت و تعهد اجتماعی مردم نسبت به همدیگر در روزهای گذشته در خصوص مبارزه با شیوع ویروس کرونا قابل تحسین بوده که انتظار ما از مردم دارالارشاد اردبیل ادامه این همکاری تا زمان شکست کامل کرونا است.

وی به تلاش های نیروهای بسیجی از زمان گزارش شیوع ویروس کرونا در استان اشاره کرد و افزود: بسیجیان در کنار سایر آحاد جامعه با ایجاد کارگاه های تولید ماسک به منظور پوشش کاستی های موجود در بازار حماسه همبستگی خلق کردند که مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی بودن مهمترین ویژگی رسانه های انقلابی است

مردمی بودن مهمترین ویژگی رسانه های انقلابی است