مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-06اقتصادي

پرونده سفرهای نوروزی با تردد7میلیون دستگاه خودرو در قزوین بسته شد


رییس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان قزوین گفت: پرونده سفرهای نوروز 99 با تردد هفت میلیون دستگاه خودرو در راه های قزوین بسته شد.

- جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا بر خودداری مردم از سفرهای جاده ای، آمار سفرهای نوروزی به طور قابل توجهی کاهش یافت و آزادراه ها و سایر محورهای استان، نوروز خلوتی را تجربه کردند.

وی افزود: از 25 اسفندماه سال گذشته تا پایان روز شانزدهم فروردین ماه امسال هفت میلیون و 184 هزار و 883 دستگاه خودرو در راه های این استان تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 68 درصد کاهش داشته است.

رییس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان قزوین اضافه کرد: در این مدت همچنین ناوگان جاده ای حمل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز 73 هزار و 895 مسافر را جابه جا کرد که در مقایسه با 104 هزار و 332 مسافر جابه جا شده در نوروز سال گذشته 29 درصد کاهش داشت.

حق لطفی با اشاره به اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی که از هشتم فروردین ماه به منظور جلوگیری از گسترش ابتلاء به کرونا آغاز شده است گفت: در قالب این طرح که برای هر کدام از بخش های کشور مسؤولیتی مشخص کرده، مبادی ورودی و خروجی استان جهت جلوگیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده سفرهای نوروزی با تردد7میلیون دستگاه خودرو در قزوین بسته شد

پرونده سفرهای نوروزی با تردد7میلیون دستگاه خودرو در قزوین بسته شد