مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 03:402020-04-06اجتماعي

«کرونا» حریف عشق معلمان در فضای مجازی نشد/ از تعطیلی مدارس تا آموزش در فضای مجازی


با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس شاهد آموزش های مجازی توسط معلمان دلسوز و پرتلاش به دانش آموزان هستیم در این روزهای کرونایی هیچ چیز حریف عشق معلمان به دانش آموزان نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، با توجه به تعطیلی مدارس در پی شیوع ویروس کرونا؛ آموزش های مجازی به دانش آموزان آغاز شده و اکنون این روند بصورت مناسب در جریان است.

معلمان نقطه آغاز تحولات فرهنگی هستند همانگونه که در زمان هشت سال دفاع مقدس مشاهده کردیم که قشر فرهنگی در این عرصه حضور پررنگی داشتند اکنون نیز شاهد مجاهدت های دبیران و معلم ها در این روزهای سخت کرونایی هستیم.

آموزش های مجازی نیز با تلاش معلمان به روش های مختلف در فضای مجازی در حال انجام است، برخی اقدام به تهیه فیلم های کوتاه کرده و برخی دیگر نیز با ارسال صدای ضبط شده خود، دروس را برای تعلیم دانش آموزان در فضای مجازی ارائه می دهند در حقیقت معلمان دغدغه دارند تا دانش آموزان شان از آموزش جا نمانند و این کار آنها بسیار ارزشمند است.

فعالیت حداکثری معلمان به صورت مجازی با دانش آموزان در سطح استان گلستان قابل ستایش است و این تلاش ها سبب شد تا این جمله شهید مطهری در اذهان زنده تر شود معلمی شغل نیست، عشق است و ایثار، اگر به دیده شغل به آن می نگری رهایش کن و اگر عشق توست بر تو مبارک باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا» حریف عشق معلمان در فضای مجازی نشد/ از تعطیلی مدارس تا آموزش در فضای مجازی

«کرونا» حریف عشق معلمان در فضای مجازی نشد/ از تعطیلی مدارس تا آموزش در فضای مجازی