مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-06ورزشي

فعالیت برخی از کسبه کم ریسک از 23 فروردین در قزوین آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین منوچهر حبیبی در این باره اظهار داشت: از 23 فروردین ماه فعالیت برخی از کسبه و اصنافی که ریسک کمتری دارند با رعایت نکات بهداشتی آغاز می شود که البته شروع این فعالیت به معنای خارج شدن افراد از منزل نیست و شهروندان همچنان لازم است در خانه بمانند و فقط برای امور ضروری و بسیار محدود از خانه خارج شوند.

حبیبی گفت: دو سوم کارمندان ادارت نیز باید از 23 فرودین در محل کار حاضر شده و یک سوم مابقی به شکل دورکاری فعالیت های خودشان را انجام دهند و یا از مرخصی استفاده کنند.

حبیبی با بیان اینکه مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی قزوین تا پایان فروردین ماه سال جاری تعطیل خواهند بود، تصریح کرد: اماکنی همچون استخرها و باشگاه های ورزشی که خطر ابتلاء به ویروس کرونا را افزایش می دهد تا پایان فروردین ماه سال جاری تعطیل است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: زیارت گاه ها، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی نیز به علت ایجاد تجمع افراد و اینکه می تواند خطر انتقال ویروس کرونا را افزایش دهد، تا 30 فروردین تعطیل است.

حبیبی ضمن تاکید بر سلامت مردم اظهار داشت: هرگونه فعالیتی باید با رعایت نکات بهداشتی و احتیاط کامل انجام شود تا از خطر ابتلاء به ویروس کرونا جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت برخی از کسبه کم ریسک از 23 فروردین در قزوین آغاز می شود

فعالیت برخی از کسبه کم ریسک از 23 فروردین در قزوین آغاز می شود