مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 03:302020-04-06پزشكي

افزایش شمار مبتلایان و فوتی های کرونا در ترکیه


وزیر بهداشت ترکیه ضمن اعلام افزایش میزان تست افراد مظنون به ابتلای به ویروس کرونا خبر داد، شمار کل مبتلایان به 27069 و تعداد کل فوت شدگان به 574 نفر افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه در تازه ترین اطلاع رسانی درباره وضعیت شیوع ویروس کرونا در این کشور آماری از میزان تست، شمار مبتلایان و تعداد جان باختگان این ویروس ارائه داد.

به نوشته دیلی صاباح ، کوجا در صفحه شخصی خود در توییتر خبر داد، طی روز یکشنبه (دیروز) حدود 20065  تست ابتلا به ویروس کرونا در ترکیه گرفته شده است.

به گفته  وزیر بهداشت ترکیه، با مثبت شدن تست کرونای 3135 نفر دیگر به این ویروس در حال حاضر شمار کل مبتلایان به کرونا در ترکیه به 27069 نفر افزایش یافته است.

فخرالدین کوجا همچنین خبر داد، طی 24 ساعت گذشته 73 نفر در ترکیه بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و تعداد کل فوت شدگان در این کشور به 574 نفر افزایش یافته است.

وی افزود، تاکنون 1042 نفر از مبتلایان به این ویروس معالجه شده و بیمارستان های ترکیه را ترک کرده اند و 1381 نفر در حال گذراندن دوره درمان هستند.

طبق آمار رسمی دولت ترکیه، میزان ابتلا در این کشور در حال حاضر در قیاس با شروع ماه آوریل (آغاز شیوع کرونا در ترکیه) در پایین ترین سطح خود قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار مبتلایان و فوتی های کرونا در ترکیه

افزایش شمار مبتلایان و فوتی های کرونا در ترکیه