مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 03:102020-04-05اقتصادي

وام 385 میلیون دلاری بانک سرمایه گذاری زیربنایی آسیا به ازبکستان


بانک سرمایه گذاری زیربنایی آسیا برای اجرای مرحله اول طرح بازسازی سیستم آبیاری و فاضلاب در استان «بخارا» به ازبکستان 385 میلیون دلار وام اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند،بانک سرمایه گذاری زیربنایی آسیا برای اجرای مرحله اول طرح بازسازی سیستم آبیاری و فاضلاب در استان بخارا به ازبکستان 385 میلیون دلار وام اختصاص داد.

شورای مدیران بانک سرمایه گذاری زیربنایی آسیا تصمیم خود را در مورد تخصیص معادل 385 میلیون دلار برای اجرای مرحله اول این طرح اعلام کرد.

هدف از اجرای این طرح توسعه زیربنایی تامین آبیاری و فاضلاب در استان بخارا است که امکان بهبود سطح زندگی مردم و فعالیت کارآفرینی در منطقه را فراهم می کند.

  در نتیجه اجرای این طرح که ارزش کلی آن معادل 600 میلیون دلار است، استان بخارا به طور کامل به آب آشامیدنی و تمام مراکز ناحیه ها به سیستم فاضلاب متمرکز دسترسی پیدا می کنند.

بانک سرمایه گذاری زیربنایی آسیا یک سازمان مالی بین المللی است که در 24 اکتبر سال 2014 میلادی به ابتکار دولت چین ایجاد شده است.

هدف اصلی این بانک کمک برای توسعه هماهنگی اقتصادی منطقه آسیایی- اقیانوس آرام و همچنین تشویق همکاری های مالی و تامین مالی طرح های زیربنایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 385 میلیون دلاری بانک سرمایه گذاری زیربنایی آسیا به ازبکستان

وام 385 میلیون دلاری بانک سرمایه گذاری زیربنایی آسیا به ازبکستان