مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 02:552020-04-05اجتماعي

1100 دانش آموز با نیاز ویژه در مدارس مجازی آموزش دریافت می کنند


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: بیش از یک هزار و100 دانش آموز با نیاز ویژه در مدارس و مراکز مجازی استان خدمات آموزشی، پرورشی و توانبخشی دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، خلیل رنجبر با بیان اینکه تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست، اظهار داشت: با بهره گیری از روش های متنوع و مؤثر آموزشی و ایجاد محیط های یادگیری پویا و به منظور فعال سازی اوقات رسمی یادگیری و استمرار آن در خانه، بستر آموزش مجازی و پل ارتباطی بین معلمان و دانش آموزان در بیش از 70 مدرسه و مرکز مجازی در استان فراهم شده است.

وی افزود: بیش از هزار و 100 دانش آموز با نیاز ویژه دختر و پسر دوره آمادگی، ابتدایی، متوسطه دوره اول پیش حرفه ای و متوسطه دوره دوم حرفه ای به منظور گسترش عدالت آموزش و ایجاد فرصت های برابر آموزشی از طریق مدارس مجازی برنامه های آموزشی، فرهنگی و تربیتی لازم را دریافت می کنند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با اشاره به پویش ملی آموزش تعطیل نیست، این پویش یکی از راهکارهای مهم و موفق آموزش و پرورش برای جلوگیری از ایجاد فاصله بین دانش آموزان و معلمان است و دانش آموزان با بهره برداری از این پویش همانند زمانی که در مدارس حضور دارند به صورت پیوسته با معلمان و آموزش در ارتباط هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 دانش آموز با نیاز ویژه در مدارس مجازی آموزش دریافت می کنند

1100 دانش آموز با نیاز ویژه در مدارس مجازی آموزش دریافت می کنند