مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 02:252020-04-05فرهنگي

حمید پورآذری رادیویی شد/ تئاتری ها «تراس» می سازند


این روزها گروهی از هنرمندان تئاتر اقدام به راه اندازی رادیو اینترنتی با عنوان «رادیو تراس» کرده اند؛ رادیویی که حاصل همفکری این گروه در روزهای قرنطینه خانگی به دلیل ویروس کروناست.

- این روزها گروهی از هنرمندان تئاتر اقدام به راه اندازی رادیو اینترنتی با عنوان رادیو تراس کرده اند؛ رادیویی که حاصل همفکری این گروه در روزهای قرنطینه خانگی به دلیل ویروس کروناست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ایام تعطیلی فعالیت های تئاتری و بسته بودن سالن های نمایش، هنرمندان تئاتر هم منفعل نیستند و هر کدام با ایده هایی فردی یا گروهی اقداماتی را در خصوص بالا بردن روحیه مخاطبان و علاقه مندان به تئاتر و همچنین فعال کردن هم صنفی های خود انجام می دهند.

به تازگی تبلیغاتی در فضای مجازی مبنی بر راه اندازی رادیوی اینترنتی رادیو تراس منتشر شده و شماره صفر این برنامه نیز در فضای مجازی بارگذاری شده است.

در تبلیغ این برنامه رادیویی نام هنرمندان و فعالان تئاتری دیده می شود؛ حمید پورآذری، عباس جمالی، حسین جمالی، آرش عزیزی، مازیار سیدی و امیر قالیچی.

حضور حمید پورآذری سرپرست گروه تئاتر پاپتی ها و کارگردانی که همیشه با جوانان آثار مختلفی را در فضاهای تئاتری و غیر تئاتری روی صحنه برده است در این برنامه رادیویی که همراه با صدای وی نیز هست، جالب توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمید پورآذری رادیویی شد/ تئاتری ها «تراس» می سازند

حمید پورآذری رادیویی شد/ تئاتری ها «تراس» می سازند