مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 20:452020-04-05سياسي

توزیع بسته های بهداشتی و غذایی در «علی آباد»/ محله ضدعفونی شد


مدیرعامل مؤسسه باب الحوائج خرم آباد ضمن تشریح اقدامات بهداشتی مقابله با کرونا در محله «علی آباد» این شهر، از توزیع بسته های بهداشتی و غذایی در میان مردم خبر داد.

- خرم آباد- مدیرعامل مؤسسه باب الحوائج خرم آباد ضمن تشریح اقدامات بهداشتی مقابله با کرونا در محله علی آباد این شهر، از توزیع بسته های بهداشتی و غذایی در میان مردم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول پاکدل شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح اقدامات مقابله با کرونا گفت: ضدعفونی کردن در سطح محله علی آباد خرم آباد از اهم فعالیت های مؤسسه باب الحوائج است که طی 6 مرحله با 15 نیروی خواهر و برادر فعال انجام شده است.

وی با بیان اینکه هزار بروشور توزیع و 30 پوستر آموزشی در سطح محله نصب کرده ایم، تصریح کرد: هزار عدد ماسک، 500 جفت دستکش و 500 لیتر محلول ضدعفونی کننده دست بین مردم منطقه توزیع شده است.

مدیرعامل مؤسسه باب الحوائج خرم آباد یادآور شد: حدود 2 هزار و 300 لیتر مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی محله علی آباد در 6 مرحله استفاده شده است و بسته های غذایی، پتو و موکت با کمک هلال احمر بین 50 خانوار توزیع شده است.

پاکدل با تاکید بر اینکه ضد عفونی کردن محله در حال انجام است، افزود: غربالگری و تب سنجی با کمک هلال احمر استان به تعداد 600 نفر در سطح محله علی آباد انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های بهداشتی و غذایی در «علی آباد»/ محله ضدعفونی شد

توزیع بسته های بهداشتی و غذایی در «علی آباد»/ محله ضدعفونی شد