مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 20:302020-04-05اقتصادي

برخورد قاطع با گرانفروشان و اخلالگران بازار کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کرونایی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تمهیدات حوزه اقتصادی استان جهت نظارت بر بازار، گفت: با گران فروشان و اخلال گران در بازار براساس مُر قانون برخورد می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تمهیدات حوزه اقتصادی استان جهت نظارت بر بازار، گفت: با گران فروشان و اخلال گران در بازار براساس مُر قانون برخورد می شود.

سید حشمت الله صمیمی با تاکید بر اینکه به صورت روزانه وضعیت بازار استان را به دستور استاندار استان رصد می کنیم، افزود: چند نرخی بودن برخی کالاها در بازار اصلا توجیه پذیر نیست.

وی اظهار کرد: آن چیزی که مردم را عذاب می دهد چند نرخی بودن قیمت کالاهای مشابه در سطح بازار است که لازم است دستگاه های نظارتی با قاطعیت با متخلفین برخورد کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وفور کالاهای اساسی در بازار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و تصریح کرد: یکی از اقدامات اساسی دولت در طی چند سال اخیر، ذخیره سازی کالاهای اساسی در انبارهای استان و کشور به طور بی سابقه بوده است.

صمیمی دوست ادامه داد: در این شرایط سخت کرونایی خیلی ها به سهم خویش کمک کردند و بخش عظیمی از اصناف استان علی رغم مشکلات فراوان جهت قطع زنجیره این ویروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با گرانفروشان و اخلالگران بازار کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کرونایی

برخورد قاطع با گرانفروشان و اخلالگران بازار کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کرونایی